پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227288
دولت: وام نيست؛ اگر باشد هم با سود بالا!
تاریخ انتشار : 1395/09/23 18:26:55
نمایش : 1037
نماينده مردم آستارا در مجلس با تأکيد بر اينکه دولت مطالبات کشاورزان را دير پرداخت مي کند، گفت: کشاورزان از طرفي مطالباتشان توسط دولت پرداخت نمي شود و از طرفي هم سود به اقساط وام هايشان مي خورد و اين ان ها را با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ولي داداشي در گفتگو با خبرنگار «ديارباران» در مورد وضعيت کشاورزي استان گيلان، اظهار کرد: دولت بايد در حوزه هاي مختلف بخصوص در بحث تسهيلات کشاورزي و خريد محصولات کشاورزي از کشاورزان حمايت کند.

وي ادامه داد: بايد در مجموع ابعاد مختلف کشاورزي در سند چشم انداز ۲۰ساله که مقام معظم رهبري چند سال پيش ابلاغ فرموده اند خودکفا شويم.

عضو کميسيون اصل ۹۰مجلس با اشاره به اين موضوع که دولت بايد در راستاي خودکفايي کشاورزي کشور گام بردارد، اضافه کرد: دولت بايد اقدامات جدي در اين راستا انجام دهد.

داداشي با بيان اين مطلب که بنده ديروز جلسه اي با کارگروه کشاورزي داشتيم، تصريح کرد: متأسفانه ديدم دولت در بخش هاي مختلف کشاورزي تسهيلات آنچناني در اختيار کشاورزان قرار نمي دهد.

نماينده مردم آستارا در مجلس با تأکيد براينکه  بخش خريد محصولات کشاورزي هم از مباحث مشکل دار در بدنه کشاورزي است، افزود: دولت مطالبات کشاورزان را دير پرداخت مي کند و کشاورزان با عدم پرداخت از سوي دولت مواجه اند.

**سود وام کشاورزي خيلي بالا است

وي با اشاره به اينکه سود وام کشاورزي ۱۴درصد است، گفت: سود اين وام براي کشاورزان بالا است و اين رقم بايد خيلي کمتر از اين درصد کنوني که کشاورزان بابت وام پرداخت مي کنند باشد.

نماينده مردم آستارا در مجلس  با بيان اين مطلب که  اقساط اين وام ها را کشاورزان مجبور هستند به موقع پرداخت کنند، اضافه کرد: زيرا اگر به موقع پرداخت نشود سود کلان به اقساط آنها مي خورد و کشاورزان با ضرر مواجه مي شوند.

داداشي با تأکيد بر اينکه از طرفي مطالباتشان توسط دولت پرداخت نمي شود و از طرفي هم سود به اقساط وام کشاورزان مي خورد، افزود: متأسفانه در اين بحث کشاورزان زحمتکش ما با مشکل مواجه مي شوند.

نماينده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اين نکته که  اين معضلات مطرح شده شامل حوزه هاي شيلات هم مي شود، تصريح کرد: دولت بايد حمايت هايش را از اين حوزه بيشتر کند.

**شيلات جزء سبد غذايي ضروري کشور است

داداشي در خاتمه اظهار کرد: شيلات  جزء سبد غذايي ضروري کشور است و دولت بايد حمايت کند تا کشاورزان به راحتي در فضايي مناسب به توليد بپردازند و کشاورزي را به يک جايي برسانند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html